fredag 1 januari 2010

Hejhej

Hej! Det var inte direkt igår som jag skrev på den här bloggen, har haft fullt upp i skolan den här terminen när det är flera prov/läxor varje vecka så jag hinner tyvärr inte pyssla och den tid jag väl får över vill jag gärna ägna åt andra saker!

Jag hoppas att ni haft en härlig jul och det kan jag verkligen säga att jag haft med släkt, familj, god mat och sjukt bra julklappar! Jag fick bl.a. en systemkamera, nikon d3000 av mina föräldrar som jag länge velat! Har tagit rätt mycket bilder dagarna efter julafton men nu fungerar tyvärr inte blixten, inte en aning varför och jag tycker det är riktigt dåligt när man köper en helt ny och dyr kamera att den inte fungerar så vi ska åka och lämna in den i veckan!

Ska försöka uppdatera den här bloggen lite oftare när min kamera funkar igen så då kommer ni säkert få se lite vinterbilder istället för pyssel! Ha det bra!

1 kommentar:

Jenny sa...

Kul att du skriver på bloggen igen. Ser fram emot att se lite foton!